Ampliació de les terrasses dels locals de restauració

28/05/2020

Ampliació de les terrasses dels locals de restauració

L'Ajuntament d'Aiguamúrcia informa que els locals de restauració del municipi podran ampliar les seves terrasses i ocupar la via pública. Caldrà fer una instància al consistori.

En la situació actual de desconfinament a causa de la crisi de la COVID-19, els bars i restaurants d’Aiguamúrcia ja poden obrir i rebre clients a les seves terrasses complint una sèrie de mesures de protecció i seguretat.

Amb l'objectiu d'ajudar als restauradors, i dins de les mesures adoptades durant la pandèmia, tots els que vulguin ampliar les seves terrasses o bé ocupar una part de la via pública, caldrà que enviïn una instància genèrica a l'Ajuntament d’Aiguamúrcia perquè, el més aviat possible, obtinguin una resposta i se'ls permeti fer-ho de forma legal.