Conveni entre l'Ajuntament i Educació per mantenir la llar d'infants de Les Pobles.

15/06/2021

L'Ajuntament d'Aiguamúrcia i el departament d'Educació de la Generalitat han acordat actualitzar el conveni de col·laboració referent a la llar d'infants de Les Pobles, que permetrà assegurar-ne la superviviència. Jean-Marc Segarra, director general de Centres Públics de la Generalitat, s'ha reunit amb l'alcaldessa, Dolors Palma, i membres de l'equip de govern, avui, dimarts, dia 15 de juny, per explicar l'acord al qual s'ha arribat. Tot i que el curs 2021/22 no hi haurà cap alumne, es preveu que el següent curs ja hi torni a haver alumnes, un total de set.