Informació sobre les mesures per a la prevenció del coronavirus a les instal·lacions municipals

16/03/2020

L'Ajuntament d'Aiguamúrcia informa que, com a mesura de prevenció del coronavirus, les oficines municipals queden tancades al públic. No obstant, es pot contactar amb el consistori al telèfon: 977 63 83 01,  cada dia de les 08.00h a les 19.00h. També hi ha habilitat un telèfon d'emergències municipals: 696 698 623.

Recordem que la població es quedi confinada a casa per evitar la propoagació del coronavirus i que s'informi sobre possibles casos de famílies o persones grans soles que puguin requerir seguiments especials per part de l'Ajuntament.