L’Ajuntament d’Aiguamúrcia promou els cellers del terme municipal amb el festival VITIS AIGUAMÚRCIA

21/10/2021

L’Ajuntament d’Aiguamúrcia posa en marxa VITIS, una nova proposta enoturística per tal de promoure els cellers vinícoles del terme municipal i donar a conèixer els diferents nuclis del poble.

Els propers dies 30 i 31 d’octubre i 1 de novembre, tots els amants del vi i del cava, podran participar d’unes visites guiades amb tastos i maridatges a sis cellers: Caves Vidal i Ferré i Bodegues Vi Sendra de Les Pobles i Estol Verd Celler que elabora un vi de vinyes a Les Pobles; el celler Baixas Lehndberg i el celler Tuets, a les Ordes; i Penedès500, d’El Pla de Manlleu.

Aquesta iniciativa, vinculada al final de la temporada de verema, es complementa amb tallers infantils i propostes musicals, per amenitzar també la programació de l'esdeveniment.

L’Ajuntament d’Aiguamúrcia organitza la primera edició d’aquest esdeveniment amb la col·laboració dels cellers, restaurants i Cistervinum, vinoteca del terme municipal. També es comptarà amb l’ajuda dels Joves de Santes Creus en l’organització de les activitats infantils. Amb aquesta proposta es pretén donar a conèixer les interioritats dels diversos cellers així com de la cuina que fan els establiments de restauració, com són el Bar del Mig i el Bar 9 Esport.

L’organització confia que el VITIS es faci un racó en el cicle festiu estable anual i es converteixi en referència enoturística de la comarca de l’Alt Camp i la resta del Camp de Tarragona.

Cal recordar que les activitats són amb aforament limitat i que es garanteix el compliment de les mesures de seguretat que marquen els protocols i les autoritats competents. En cas de més restriccions l’organització podrà anul·lar o modificar dates, horaris i llocs.

Per a més informació: ajuntament@aiguamurcia.cat o al 977 63 83 01.

Consulta el programa AQUÍ