VITIS Aiguamúrcia, del 22 al 24 de juliol

14/07/2022

VITIS Aiguamúrcia, del 22 al 24 de juliol

El municipi d’Aiguamúrcia celebrarà els propers 22, 23 i 24 de juliol el festival VITIS Aiguamúrcia amb l’objectiu de promocionar l’enoturisme i els cellers i establiments de restauració del municipi.

El programa del VITIS Aiguamúrcia inclou tastos, maridatges, concerts, la presentació del llibre La cuina del Camp de Tarragona. De la Ruta del Cister a la Costa Daurada, del gastrònom Jaume Fàbrega, d’Edicions Viena, visites guiades, activitats d’enoturisme a les finques i als cellers participants, etc.

L’Ajuntament d’Aiguamúrcia, organitza aquest programa d’activitats amb la col·laboració dels cellers i els establiments de restauració. Amb aquesta iniciativa es pretén donar a conèixer els cellers que es poden trobar als diversos nuclis de població del municipi i també l’excel·lent cuina que ofereixen els establiments de restauració.

Tot i que la majoria dels actes es portaran a terme a Santes Creus, el Tast -maridatge musical se celebrarà a la cooperativa d’Aiguamúrcia, ben aprop de les vinyes, i també hi haurà visites i activitats als diferents cellers col·laboradors, per la qual cosa serà una ocasió immillorable per visitar, a banda dels cellers, els nuclis de les Pobles, l’Albà i les Ordes.

El programa del VITIS Aiguamúrcia és el següent:

Divendres 22 de juliol

VITIS Tast-maridatge Musical amb JBsax Eravi Celler, Bodegues ViSendra, Caves Vidal i Ferré, Celler Baixas Lehnberg, El Bar del Mig, Bar nou Esport, el Cafè de Les Pobles i Hostal Grau

A les 20.00h a la Cooperativa d'Aiguamúrcia

Preu/persona: 20€ (4 copes+4 platets) Reserves a l'Ajuntament d'Aiguamúrcia (pagament previ 10€/persona)

Sopar pa amb tomàquet i embotits ofert per la gent d'Aiguamúrcia 12€/persona reserves a 618876065 Reserves tast i sopar fins el 20 de juliol

Dissabte 23 de juliol

Presentació llibre La cuina del camp de Tarragona de Jaume Fàbrega Edicions Viena

Amb participació de l’alcalde d’Aiguamúrcia, la Diputació de Tarragona, el Consell Comarcal de l’Alt Camp, Eidicons Viena i el mateix autor,

A les 19.00h al Casalot - Santes Creus

VITIS tast coneix els nostres cellers amb Caves Vidal i Ferré, Bodegues ViSendra, Penedès 500 i Celler Baixas Lehnberg

A les 20.00h al parc del costat del Casalot - Santes Creus

VITIS concert amb The Walkband + DJ

A les 23.30h a la plaça San Bernat - Santes Creus

Diumenge 24 de juliol

VITIS terroir coneix les finques i els cellers

LES POBLES - Caves Vidal i Ferré

Visita a les caves i degustació

Preu/persona: Hora: de 10h a 14h Reserves al 676808612 o vidaliferre@vidaliferre.com

LES ORDES - Celler Baixas Lehnberg

Coneix la Biodinàmica passejant entre vinyes i oliveres. Preu/persona: 15€ adults i 9€ nens. Hora: 10.00h Reserves al 646 03 66 01 o info@baixas.bio

MAS D'EN PALAU A L'ALBÀ - Celler Eravi

Visita a les vinyes i al Celler ERAVi Preu/persona: 12€ Hora: 10:30h Reserves a 696608104 o eraviceller@gmail.com

LES POBLES - Bodegues ViSendra

Tast de vins entre vinyes (recomanacions: portar esmorzar i calçat còmode) Preu/persona: 18€ Hora: 9,30 mati Reserves a 639338892 o info@bodeguesvisendra.com

Aquesta serà la segona edició del festival, una activitat que vol esdevenir un referent enoturístic de la Costa Daurada.

Més informació: www.aiguamurcia.altanet.org