VITIS AIGUAMÚRCIA tanca la primera edició amb una bona acollida

02/11/2021

VITIS AIGUAMÚRCIA tanca la primera edició amb una bona acollida

L’Ajuntament d’Aiguamúrcia ha tancat amb èxit la primera edició del festival Vitis Aiguamúrcia, una nova experiència enoturística que té per objectiu promoure els cellers del terme municipal.

Així, al llarg dels tres dies, els assistents han pogut gaudir de visites guiades amb tastos i maridatges a sis cellers: Caves Vidal i Ferré i Bodegues Visendra de Les Pobles i Estol Verd Celler que elabora un vi de vinyes a Les Pobles; el celler Baixas Lehnberg i el celler Tuets, a les Ordes; i Penedès 500, d’El Pla de Manlleu. El Vitis també ha comptat amb tallers infantils i propostes musicals.

L’Ajuntament d’Aiguamúrcia ha fet possible la primera edició d’aquest esdeveniment amb la col·laboració dels cellers, restaurants i Cistervinum, vinoteca del terme municipal, així com també dels restauradors: Bar del Mig i Bar Nou Esport i aigua Font Nova-Santes Creus. Per la seva banda, els Joves de Santes Creus han col·laborat en la coordinació de les activitats infantils.

L’organització ja treballa en repetir el Vitis Aiguamúrcia l’any que ve amb la voluntat que es converteixi en un esdeveniment enoturístic de referència de la comarca de l’Alt Camp i la resta del Camp de Tarragona, i pensant en oferir una programació més completa i aconseguir la complicitat de més cellers.