Recollida de brossa i voluminosos

RECOLLIDA DE LA BROSSA

El servei de resollida de brossa es realitza en conveni amb el Consell Comarcal de l’Alt Camp.

Qualsevol incidencia pot comunicar-se en horari d’atenció al públic tant de l’Ajuntament d’Aiguamúrcia com del Consell Comarcal de l’Alt Camp (de nou dl matí a dues) als telèfons d’aquests organismes.

Telèfons Ajuntament: 977 638 301  i  977 638 576

Telèfon Consell Comarcal:  977 608 560

La recollida de brossa es realitza mitjançant el sistema de contenidors de colors per als diferents tipus de brossa.

Donat el baix percentatge de reciclatge que presenta el nostre municipi, en aquests moments s’estan cercant solucions i explorant altres tipus de sistemes de recollida.  No ens volem conformar amb la resposta del Consell Comarcal que a tots els llocs on hi ha urbanitzacions passa el mateix.

Consulta el calendari AQUÍ